سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرمایه گذاری تتر

تتر یک ارز دیجیتال با ارزش پایدار است! این ارز دیجیتال یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است و بر ارزهایی همچون کاردانو، ریپل و غیره برتری دارد. ارزش بازار تتر بیش از 60 میلیارد دلار است و به عنوان سومین ارز برتر بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. سرمایه‌گذاری تتر یکی از محبوب‌ترین انواع سرمایه‌گذاری است، که در این روزها با توجه به نوسان قیمت دلار، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با تتر و چگونگی سرمایه گذاری تتر آشنا کنیم. پس اگر شما هم در فکر یک سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآور هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید و سپس برای خرید تتر اقدام کنید.

تتر؛ ارز دیجیتال یک دلاری!

پیش از آنکه به سراغ سرمایه گذاری تتر برویم؛ بهتر است با این رمز ارز محبوب بیشتر آشنا شوید. حتی اگر اطلاعات بسیار کمی در حوزه ارزهای دیجیتال داشته باشید، بدون شک تاکنون نام تتر به گوشتان خورده است. تتر یکی از رمز ارزهای محبوب و شناخته شده است که به عنوان یک استیبل کوین شناخته می‌شود.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که استیبل کوین به چه معناست؟ استیبل کوین در واقع به ارز دیجیتالی گفته می‌شود که ارزش آن همواره ثابت است و ارزش آن به وسیله یک دارایی در دنیای واقعی اندازه‌گیری می‌شود. این دارایی ثابت برای تتر چیست؟

ارزش هر تتر معادل یک دلار آمریکاست! پس اگر شما 100 تتر داشته باشید، به معنی داشتن 100 دلار است و ارزش این 100 تتر هیچگاه کم یا زیاد نمی‌شود. البته وجود نوسانات ارزی و کاهش یا افزایش قیمت دلار میتواند سبب کاهش یا افزایش سرمایه شما به تومان شود. در واقع می‌توان گفت خرید تتر معادل خرید دلار است.

سرمایه گذاری تتر

سرمایه گذاری تتر؛ امن و مطمئن!

حالا که با رمز ارز تتر آشنا شدید، وقت آن است که به سراغ سرمایه‌گذاری در تتر برویم. سرمایه‌گذاری دلاری یکی از محبوب‌ترین انواع سرمایه‌گذاری در ایران است. با توجه به نوسانات دلار، بسیاری از افراد پول یا سرمایه خود را به دلار تبدیل می‌کنند تا در هنگام کاهش ارزش پول ملی، بتوانند سرمایه خود را حفظ کنند و از طریق خرید دلار به سود خوبی برسند.

امروزه بسیاری از افراد خرید تتر و سرمایه‌گذاری در تتر را جایگزین خرید دلار کرده‌اند. اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که چرا باید روی تتر سرمایه‌گذاری کنیم؟ در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای سرمایه گذاری تتر را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. ثبات قیمت: همانطور که گفته شد، قیمت و ارزش تتر همواره ثابت و برابر با یک دلار آمریکا است. اگر می‌خواهید تا از ریسک سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در امان بمانید، سرمایه‌گذاری در تتر همان چیزی است که باید به سراغ آن بروید!
    سرعت بالای تراکنش: تراکنش‌های بانکی معمول ممکن است زمان بیشتری را نسبت به تبادلات با تتر داشته باشند و از این رو سرعت تراکنش تتر یکی از مسائلی است که برای افرادی که به دنبال تسریع در انجام معاملات هستند، بسیار جالب توجه است.
  2. نقدینگی: همانطور که پیش از این نیز گفته شد، تتر یکی از پرمعامله‌ترین ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی است و خرید و فروش بسیار سریع و راحتی را دارد. شما می‌توانید در هر زمانی تتر خود را به سایر ارزهای دیجیتال یا دلار تبدیل کنید.
  3. خرید از صرافی‌ها: خرید و فروش تتر در تمامی صرافی‌های داخلی و خارجی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید به راحتی با پرداخت تومان یا سایر رمز ارزها، به خرید تتر بپردازید.
  4. کارمزد پایین: تراکنش‌های تتر کارمزد بسیار پایین‌تری نسبت به دلار دارند و در صورتی که شما بخواهید مقداری دلار را از یک کشور به کشور دیگر منتقل کنید، باید هزینه بسیار بیشتری را به عنوان کارمزد بپردازید. در حالی که تراکنش‌های تتر کارمزد بسیار ناچیزی دارند.

سرمایه گذاری در تتر

سرمایه‌گذاری تتر بهتر است یا خرید دلار؟

حالا که با تتر و سرمایه‌گذاری در آن تتر آشنا شدید، بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که دلار کاغذی بخریم یا تتر؟ کدام بهتر است؟

بدون شک با توجه به شرایط تحریم و تورم بالای سالانه، نگهداری سرمایه در بازارهای خارجی بسیار ضروری است. در این بین تبدیل تومان به دلار از محبوب‌ترین انواع سرمایه‌گذاری در ایران است که می‌تواند با کمترین سرمایه نیز انجام شود. با توجه به اینکه نگهداری از دلار کاغذی نیاز به مکانی امن و مناسب دارد و نیز امکان تقلبی بودن آن وجود دارد، سرمایه‌گذاری در تتر می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای آن باشد.

سخن پایانی

ما در این مطلب از سایت سودینو به معرفی تتر، سرمایه گذاری تتر و نیز مقایسه سرمایه‌گذاری بر روی دلار کاغذی با تتر پرداختیم. اگر قصد سرمایه‌گذاری بر روی تتر را دارید، می‌توانید به راحتی و با ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال به خرید تتر بپردازید. شما می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوال درباره سرمایه‌گذاری در تتر، سوالات و یا نظرات خود را در پایان این مقاله برای ما کامنت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

 

منبع سرمایه گذاری تتر : https://sodino.net/tether-investment/