سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لباس عروس آستین دار

مدل لباس عروس آستین دار جدید یکی از انواع کاربردی مدل لباس عروس جدید است که هم نوعروسان خیلی لاغر و هم خیلی چاق می توانند از آن استفاده کنند؛ زیرا این لباس نواقص اندام را به خوبی پوشش می دهد.

 

آستین داشتن یا نداشتن لباس عروس کاملا به سلیقه شما بستگی دارد ولی اگر مراسم شما در فصل پاییز یا زمستان برگزار می شود، بهتر است که یکی از زیباترین مدل لباس عروس استین دار جدید را انتخاب کنید.

 

این نوع لباس عروس در انواع مدل لباس عروس آستین دار شیک، پفی، دنباله دار، پوشیده، ایرانی، توری و ساده 2021 در بازار موجود است. در ادامه این مقاله سایت مزون آنلاین دریمیس شما را با این مدل و روش خرید لباس عروس ارزان قیمت آشنا می کنیم.

 

نمایشگر ویدیو

 

00:00

00:25

 

 

مدلهای جدید لباس عروس آستین دار

در حالت کلی لباس های که آستین دارند تاثیر زیادی در جذابیت افراد دارند و از این رو محبوبیت زیادی بین عروس خانم ها دارند. این لباس مانند مدل لباس شب آستین دار جدید کمک زیادی می کند تا این که لک ها و جوش ها روی بازوها به خوبی پوشانده شوند و شما با اعتماد به نفس بیشتری در مراسم تان شرکت کنید. برای طراحی آستین لباس عروس از مدل ها و پارچه های گوناگونی استفاده می کنند به عنوان مثال آستین سه ربع، آستین بلند، آستین کوتاه، آستین کلوش و .. نمونه های از آن است؛ که در ادامه به توضیح آنان می پردازیم.لباس عروس آستین دار شیک

لباس عروس آستین دار 2021

جدیدترین مدل لباس عروس آستین دار 

زیباترین مدل لباس عروس استین دار جدید

لباس عروس آستین دار پفی و شیک 

مدل لباس عروس آستین دار دنباله دار 

جدیدترین مدل لباس عروس آستین دار 

مدل جدید لباس عروس آستین دار مدل لباس عروس آستین دار جدید و شیک

لباس عروس آستین دار2021

لباس عروس آستین دار2021

لباس عروس آستین پفی

در بیشتر موارد این گونه تصور می شوند که به دلیل محفوظ و پوشیده بودن از ین نوع لباس عروس استفاده می کنند. اما در بعضی از مدل های این نوع لباس عروس می توان مدل های را پیدا کرد که از آستین برای جذابیت و زیبای پیراهن عروسی استفاده می کنند. به عنوان لباس عروس آستین دار پفی (لباس عروس آستین کوتاه پفی) نمونه ای از آن است.

 

لباس عروس آستین دار دنباله دار

لباس عروس های دنباله دار از مدل های است که هرساله طرح های جدیدی از آن روانه بازار می شود. این مدل را می توان با آستین حلقه ای یا آستین بلند ترکیب کرد و جدیدترین مدل لباس عروس آستین دار را به وجود آورد. این نوع لباس عروس 2021 شیک موجب وقار هرچه بیشتر عروس خانم می شود.

 

لباس عروس آستین دار پوشیده

در این مدل از لباس عروس از آستین های بلند استفاده می کنند  و از این طریق موجب پوشیدگی هرچه بیشتر لباس می شوند. اگ جشن عروسی شما مختلط است و شما به دنبال لباس عروس پوشیده و شیکی هستید می توانید این مدل را انتخاب کنید. این نوع جز لباس عروس آستین دار ایرانی است و بیشتر عروس خانم ها به دلیل مسائل فرهنگی و مذهبی در کشور آن را انتخاب می کنند.

 

لباس عروس آستین دار توری

معمولا قسمت آستین ها این مدل پیراهن عروس را با پارچه های گیپور یا دانتل می دوزند. عروس خانم ها تپل با باروهای چاق می توانند بتوسط نقش و نگار موجود دراین نوع پارچه، پاقی خود را مخفی کنند. در بعضی از موارد نیز عروس خانم های که به دنبال لباس عروس ساده هستند می توانند لبا

 

س عروس آستین دار ساده را انتخاب کنند یا این که دنبال خرید لباس عروس یقه دلبری آستین دار باشند.

 

مدل لباس عروس آستین دار جدید مناسب چه عروس هایی است؟

داشتن نقص یا مشکلی در بالاتنه باشند.

بعضی از افراد دارای جوش یا لک های پوستی یا این که وجود بخیه در بالاتنه هستند. این نوع لباس عروس به دلیل داشتن استین از نمایش این نوع نواقص جلوگیری می کند.

 

دارای سینه های بزرگ یا کوچک باشند.

در حالت کلی سینه های بزرگ موجب جابه جا شدن و به هم ریختگی فرم لباس تان می شود و از طرف دیگر سینه های کوچک موجب بد جلوه دادن اندام شما می شود. شما برای انتخاب زیباترین مدل لباس عروس استین دار جدید می توانید جذاب ترین عروس در شب عروسی تان باشید.

 

شانه های گوشتی یا لاغر داشته باشند.

در مواردی که شما شانه جمع شده و لاغری دارید بهتر است که از لباس عروس یقه دلبری آستین دار استفاده کنند و شانه های گوشتی نیز برای پوشیدن و کم حجم نشان دادن شانه خود بهتر است از مدل لباس عروس با آستین استفاده کنند.

 

دارای خالکوبی در قسمت بازوها باشند.

بعضی از افراد خالکوبی را دوست دارند و آن را موجب جذابیت بیشتر خود می دانند. اما واقعیت جامعه این است که بهتر است به بوسیله پیراهن عروس های پوشیده آن را بپوشانید.

 

زیر بغل سیاهی داشته باشند.

ممکن است بنا بر دلایل مختلفی زیر بغل شما بد رنگ و بد فرم باشد، پس برای پوشاندن این ناحیه باید از لباس عروس با آستین استفاده کنید.

 

بازوهای بزرگ داشته باشند.

این قسمت از اندام جز بخشی از بدن است که بسیار به چشم می آید. اگر این ناحیه کمی بزرگ باشد موجب می شود تا در فیلم عروسی چاق به نظر برسید. لباس عروس های که دارای آستین های دانتل یا گیپور هستند باعث می شود شما را لاغرتر نشان دهد.

 

خرید و قیمت لباس عروس؛ در شیک ترین مزون اینترنتی

لباس عروس با آستین جز پیراهن عروس های محبوب و پرطرفدار در بین عروس خانم های ایرانی و حتی اروپایی است. شما اگر به مدل مدل های خاص از استین هستید می توانید  مدل لباس عروس آستین دار دنباله دار، پفی، پوشیده، ایرانی، ساده و توری را انتخاب کنید.

 

شما برای خرید لباس عروس می توانید به مزون آنلاین دریمیس به عنوان “مرجع مزون های آنلاین” مراجعه کنید.

 

بسیار متشکریم که تا پایان مقاله مدل لباس عروس آستین دار جدید ما را همراهی کردید.

 

منبع لباس عروس آستین دار : https://blog.dreamiss.ir/مدل-لباس-عروس-آستین-دار-جدید/